Dupa 20 de ani - Promotia Chimie 1995
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Ragnetul Carpatilor, editia internationala...1 Martie... Dupa 20 de ANI

2 participanți

In jos

Ragnetul Carpatilor, editia internationala...1 Martie... Dupa 20 de ANI Empty Ragnetul Carpatilor, editia internationala...1 Martie... Dupa 20 de ANI

Mesaj Scris de ajitianu Dum Mar 01, 2015 6:12 pm

Buna dimineata, seara, ziua oriunde ati fi,

In primul rind o primavara frumoasa si un buchet de ghiocei virtuali atasat pentru toate colegele... Wink

Ehe... dragi mosului... Ragnetul Carpatilor editia Internationala, numarul de 1 Martie, reaparu... ca o fatalitate. lol!

Dupa cum stiti astazi aveam un deadline (data limita) pentru a ne anunta venirea la faimoasa noastra intilnire de "Dupa 20 de Ani" ... (urmeaza Vicontele de Bragelonne Smile) ).

Ce ne spun statisticele:

- Avem exact 128 de colegi regasiti pe liste.
-  28 au spus clar ca nu pot ajunge la intilnire.
- 15 dintre noi se mai gindesc sau nu au raspuns niciodata sau poate nu avem adresa corecta pentru ei. Daca va uitati in tabelul alaturat sunt aceia care nu au data de 11 Iulie in dreptul numelui.
- 71 din cei 85 au spus ca vin singuri sau insotiti asa ca avem 90 de persoane care vin.
- 14 nu au confirmat numarul. Daca va duceti in tabelul atasat 14 din voi nu aveti nimic in coloana care identifica numarul de persoane. " Va rog ca in cel mai scurt timp sa-mi comfirmati prin e-mail cu cite persoane veniti. Asta este important pentru organizatori sa negocieze respaurantul / pretul tacimului.
- 2 dintre colegii nostri vor veni numai dimineata la universitate.

VA rog sa verificati in TABELUL alaturat daca este vreo greseala sau ceva.

Asta e ceea ce s-a realizat pina acum. Si acum DESTEPTAREAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!  Sleep   sunny

Mai sunt circa 77 de colegi de gasit. Macar daca nu vin ei trebuie sa stie ceea ce se intimpla. Deci vedeti pe cine mai puteti aduce, de cine va mai aduceti aminte.

Acum MESAJ  IMPORTANT PENTRU...Promotia '95

Comitetul de organizare a decis:
Daca va hotariti sa veniti in ceasul al 12-lea adica 11 Iulie 2015 ora 14:00 sunteti bineveniti. Nu trebuie decit sa spuneti "VIN".

Daca restaurantul nu va avea destula mincare vom forma un grup de lucru care se va deplasa in graba mare si va aduce Shaorme made in Dristor la toata lumea. Daca spatiu nu va fi, facem cu rindul la dans. Daca aveti nevoie de un babysitter nu platiti pentru ziua respectiva veniti si vom face o gradinita adhoc.  NUMAI VENITI.

Asa cum stiti, Anca Stan a pus online un table in Excel (eu preiuau date din el am si o coloana acolo Schindler's List Smile). Linkul pentru tabelul Excel este in e-mailul meu.

In acest tabel trebuie sa va INTRODUCEI NUMELE SI DATELE SINGURI. Daca aveti probleme, Monica Iorgulescu, Anca Stan sau eu va putem ajuta.

Ce s-a schimbat in tabelul online. Anca a presupus ca toti cei care au spus ca vin dar nu au anuntat cu cite persoane vin (cu alte cuvinte nu au pus nimic in coloana Nr de participanti) vor veni singur(i) sau (e). De acea daca va duceti la linkul mentionat mai sus si nu ati anuntat cu cite persoane veniti puteti sa aveti pus numarul 1 in dreptul vostru dar in rosu. Anca va roaga cit mai curind sa confirmati. Acolo in tabelul Ancai sunt 12 persoane in aceasta situatie.


Pina acum ca locatie avem

1. Pui de Urs ( nu ursulet:) ) - http://www.puideurs.ro/contact/
2. Palatul Ghika - http://www.palatul-ghika.ro/en/
3. Casa Universitarilor (aici am inteles ca nu sunt locuri suficiente)- http://www.unibuc.ro/n/resurse/cub.php
4. Restaurantul  Zexe : www.zexe.ro
5. Palatul Mogosoaia http://www.class-specialevent.ro/palatul-mogosoaia.html
6. Palatul Stirbey - http://www.palatulstirbey.ro/
7. Restaurantul Elisabeta http://www.restaurantelisabeta.ro/
8. Casa Armatei (aici am inteles ca nu sunt locuri suficiente)
9 Taverna Sarbului http://tavernasarbului.ro/


(Ordinea este cronologica cum au intrat in discutie, nu o ordine preferntiala inca)

Puteti vota pentru locatie in tabelul Excel ce se afla online a carui link este mai sus.

Urmeaza ca colegele noastre din comitet sa se duca cum la restaurante sa vada ce pot negocia si pe unde pot gasi locuri.

Ca moutate este ca pe LinkedIn am creat un grup "inchis" al promotei noastre. Acest grup este in ideea de "netowrking" in sistemul american. Cu alte cuvinte cine paote da relatii despre tine sau poate sa te ajute in timp sa gasesti un job mai bun. Idea vine in principal de la Elena Sebe si se vrea a fi un fel de punct de ajutor unde ne putem sprijini unii pe altii.  Deocamdata suntem acolo numai 15. Toti dintre cei adaugati au capatat privilegiul de moderator si deci pot invita pe altii. Cum va conectati la acest grup? Conectativa cu mine pe www.LinkedIn.com ma veti gasi dupa nume, apoi va voi adauga unul cite unul la grupul Univeristate Bucuresti, Facultatea de Chimie, Promotia 1995.

Avem si un forum de discutii

https://chimie95.forumgratuit.ro/

Adela Buzescu, gestioneaza un grup pe Facebook. Daca vreti sa fiti acolo vorbiti cu  Adela sau pe oricine care este deja in acest grup.

Dupa cum vedeti incercam pe toate caile posibile sa ne tinem uniti.

RUGAMINTEA MEA ESTE ca daca mai aveti contacte sau mai stiti pe careva din colegii nostri sa ii adaugati pe lista si / sau sa ii contactati.

Si acum din nou Ragnetul Carpatilor suna DESTEPTAREAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!  Sleep  sunny

Mai sunt inca 77 de colegi de ai nostri de regasit. La treaba Smile.  study

Lista noastra trebuie sa creasca. AJUTORRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bounce  

Inainte de a sterge mesajul va spun "O primavara frumosa"  flower  plina de bucurii si

O zi buna  sau noapte buna in continuare ... oriunde ati fi.

Ca o fatalitate oricind si oriunde,

Al vostru coleg,

Andrei


PS Deoarece am depasit 100 de recipients Yahoo-ul nu ma mai lasa sa trimit decit la mai putini recipients. Asa ca am hotarit sa ii scot pe cei ce au spus ca nu vin sigur. Nu va speriati... si ei sunt pe miini bune... ii voi tine informati chiar daca vor sau nu Wink. Ei vor primi o copie a acestui e-mail dar separat. Deci mai au timp sa se razgindeasca Wink (sper eu(sic!!)).

ajitianu

Mesaje : 8

Sus In jos

Ragnetul Carpatilor, editia internationala...1 Martie... Dupa 20 de ANI Empty informare organizare

Mesaj Scris de Dana Niculae Dum Mar 15, 2015 10:18 am

Informare Organizare:
Sumarul intalnirii de Vineri, 13.03.2015
1. Am vizitat si discutat cu reprezentantii a 3 localuri care au disponibilitate in data solicitata:
Novotel (Mirela, Mirela, Dana si partial Anca)
Crama Domneasca (Mirela, Mirela si Dana)
Herastrau (Anca si Mirela - in cursul saptamanii; Dana, Mirela si Mirela - vineri)
Pentru toata locatiile avem oferte, variante de meniuri si costuri aditionale, termene de plata avans pentru rezervare ferma; in cazul fiecaruia exista plusuri si minusuri;
Solicitam un ragaz 1-2 sapt pentru a vedea si alte locatii sau a ne pune de acord intre noi sau a supune votului vostru (nu ne-am hotarat inca in ce fel sa procedam) - stim ca nu vor fi toti multumiti, dar vrem sa fie cat mai multi; este dificil sa bifam toate dorintele exprimate in e-mailurile de la voi data fiind si disponibilitatea redusa pentru data stabilita dar ne straduim...

2. In functie de locatia stabilita si costurile aditionale vom estima si comunica un cost total/participant + cost/pers insotitoare si vom colecta contributiile intr-un cont care exista deja (in lei sau euro; preferabil lei). Va vom comunica datele contului in timp util;

3. Va rugam sa strangeti orice materiale (poze din timpul facultatii, cursuri scanate, ...) orice poate fi pusintr-un ppt care sa ruleze in timpul intalnirii - il rog pe Andrei (sau cine se ofera!!) sa adune aceste materiale si sa le monteze intr-o prezentare sau filmulet

4. Incercam sa identificam date de contact ale profesorilor (Monica) pe care sa-i invitam la intalnirea de la Universitate unde vom avea un catering usor (cafea si gustarele) in sala de consiliu

5. Urmatoarea intalnire a "comitetului de organizare" (DESCHIS): saptamana viitoare (ziua se va decide pe e-mail)




Informare Organizare:
Sumarul discutiilor de vineri, 06.03.2015:

1. De verificat lista profesorilor (din excell online), de gasit contacte (tel, e-mail), de facut invitatii word pe care sa le trimitem profesorilor (probabil prin posta, e-mail sau inmanate personal daca sunt in activitate)
La acest capitol trebuie hotarat clar daca invitam profesorii la restaurant sau nu (noi am fost de acord in principiu ca invitatia la facultate ar putea fi suficienta daca facem si un catering - cafea si gustari)

2.   Restaurant
Va fi cautata o sala de minim 120 pers cu spatiu suficient pentru 150 pers. Verificam marimea salii, disponibilitate, variante meniu, pret aprox, muzica

Curtea Domneasca - Dana
Hanul Berarilor - Mirela D
Elisabeta - Mirela B
Palatul Ghica - Mirela D
Herastrau - Anca
Mariott - Dana
Regie - Mirela D
Novotel, Inter -Mirela B
Casa Armatei - Dana
COS - Dana

3. Organizare
De solicitat tuturor poze scanate, eventual cursuri, tratate, altele asemenea - pentru a fi puse intr-un ppt care sa ruleze pe un proiector
Monica, avem proiector la facultate?  sau aducem unul?

4. Taxe
Mergem pe conturile Danei N

5. Poze
Mirela B; nu am vorbit despre costuri

Dana

Dana Niculae

Mesaje : 1

Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum