organizator / locatie feedback
Pagina 1 din 1
organizator / locatie feedback
Organizatorul/ coordonatorul pentru Bucuresti: s-a anuntat initial a fi Monica Iorgulescu, iar Anca Stan, Mirela Buzarin si Mirela Delegeanu s-au oferit sa ajute. Toate patru din Bucuresti. Daca nu e nici un motiv sa se schimbe, de ce mai intrebam cine se ofera sa organizeze in Bucuresti? Acum ca avem team si manager, ne trebuie un timeline concret si step by step deliverables.
(Daca organizatorii din Bucuresti nu mai sunt available in final, ca o fatalitate?!? vorba lui Andrei;) ideea cu event planner propusa de Adela e perfecta, dar pana una alta n-am auzit c-ar fi asa. Este? Ca second backup sau pentru data viitoare, Cristi Stanescu poate fi organizatorul daca e intr-o locatie buna, fiidca are experienta deja. In fond, de ce neaparat Bucuresti? Cristi, esti cumva in Sinaia, Paris, Barcelona, Londra, Montreal, Toronto sau Miami? spune ca da!)
Locatia: Laura Boteanu s-a ocupat inca de la inceput si a clarificat ca palatul Ghica era available pentru data aleasa de organizatori. Alte locatii au fost propuse, dar nu cred ca cineva s-a ocupat concret, asa ca de ce nu putem ramane cu Palatul Ghica?. Daca ar fi fost vreo opozitie inteleg sa reconsideram, dar nu a fost. Locatia e foarte usor de batut in cuie, e o idee excelenta. Trebuie inchiriata o sala / terasa care poate acomoda cel putin 150 de persoane - multi nu vor sti pana in ultimul moment. Chiar daca vor fi mai putine tacamuri in final e OK, mai mult loc pentru miscare browniana de la unul la altul, dansat, etc.
Profesori: 40 de profesori e foarte exagerat, zic eu. Probabil ar fi mai multi decat fostii lor studenti. 5-6, maxim 10 ar fi rezonabil, cei mai remarcabili (by vote - votul celor care participa).
Fonduri: s-a stabilit clar ca se asteapta pana la 1 Mar pentru confirmari. Fondurile se vor strange odata ce se stie cata lume vine si cat va costa. La palatul Ghica avem niste cifre initiale si contact info.
(Daca organizatorii din Bucuresti nu mai sunt available in final, ca o fatalitate?!? vorba lui Andrei;) ideea cu event planner propusa de Adela e perfecta, dar pana una alta n-am auzit c-ar fi asa. Este? Ca second backup sau pentru data viitoare, Cristi Stanescu poate fi organizatorul daca e intr-o locatie buna, fiidca are experienta deja. In fond, de ce neaparat Bucuresti? Cristi, esti cumva in Sinaia, Paris, Barcelona, Londra, Montreal, Toronto sau Miami? spune ca da!)
Locatia: Laura Boteanu s-a ocupat inca de la inceput si a clarificat ca palatul Ghica era available pentru data aleasa de organizatori. Alte locatii au fost propuse, dar nu cred ca cineva s-a ocupat concret, asa ca de ce nu putem ramane cu Palatul Ghica?. Daca ar fi fost vreo opozitie inteleg sa reconsideram, dar nu a fost. Locatia e foarte usor de batut in cuie, e o idee excelenta. Trebuie inchiriata o sala / terasa care poate acomoda cel putin 150 de persoane - multi nu vor sti pana in ultimul moment. Chiar daca vor fi mai putine tacamuri in final e OK, mai mult loc pentru miscare browniana de la unul la altul, dansat, etc.
Profesori: 40 de profesori e foarte exagerat, zic eu. Probabil ar fi mai multi decat fostii lor studenti. 5-6, maxim 10 ar fi rezonabil, cei mai remarcabili (by vote - votul celor care participa).
Fonduri: s-a stabilit clar ca se asteapta pana la 1 Mar pentru confirmari. Fondurile se vor strange odata ce se stie cata lume vine si cat va costa. La palatul Ghica avem niste cifre initiale si contact info.
Elena Sebe- Vizitator
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum